Monday 11 July 2016

COVERAGE APA UNTUK KERETA SAYA YE?



[ COVERAGE APA UNTUK KERETA SAYA? ]


Seorang Abam datang jumpa Sis dengan wajah yang berkerut-kerut macam ada masalah negara.

Abam A : Saya nak tanya coverage apa yang saya ada ye untuk kereta saya tu?

Sis Nas : oh! Encik ada bawak policy insurans kereta tu ke? Kat situ ada tertulis coverage yang ada untuk kereta encik.

Abam A : Lahhhh...kat situ je ke? Ingatkan nak kena tanya pada kaunter insurans company tadi..😅😅

(Bila Abam tu ketawa besar, Sis Nas pun tumpang sekaki!)
😂


📢📢 Haaa..Sis Nas nak share dengan korang something yang penting.


Kalau korang renew insurans kereta, nanti akan ada satu policy yang akan dihantar ke rumah korang atau alamat yang korang bagi pada agent korang tu.

Dalam policy selalunya ada apa?

 Ada tulis coverage apa yang korang ambil untuk kereta korang.

 Ada tulis explanation untuk benefits yang korang ambil. Dan ada juga yang lain-lain.

Rajin-rajinkanlah diri korang untuk simpan elok-elok dan tengok apa yang ada dalam policy tu. Bukan apa, nanti senang nak tengok coverage apa yang kita ada untuk kereta tu. Nak buat claim pun jadi senang kan?

Harap perkongsian sis ni dapat membantu korang yer. 


Jumpa lagi di Entry akan datang yer...baiiii...

FB Page : Ezroadtax.com

Whatsapp : 013-270 6844

No comments:

Post a Comment